89 80 06 80 info@fijirejser.dk
SØK
Generic filters
Exact matches only

Covid-garanti

Covid-garanti

Covid-garanti badge

Bestil trygt med vores Covid-garanti

Verden åbner sig, og regeringens rejsevejledning fjernes til de fleste lande!

Derfor ændrer vi Covid -garantien i overensstemmelse med lempelsen af ​​begrænsningerne. For de destinationer, hvor regeringens rejsevejledning er fjernet, og som har åbnet sine grænser for besøgende, gælder Covid -garantien ikke længere. For alle andre destinationer (inklusive Australien og New Zealand) gælder garantien som før. Garantien giver dig mulighed for at annullere eller ændre turen uden at risikere at miste det indbetalte depositum.

I korte træk betyder vores nye Covid-garanti at du kan afbestille rejsen og få refunderet hele depositummet, uanset årsag, frem til 60 dage før afrejse.

Når grænserne åbnes og UMs rejsevejledninger for destinationen du skal rejse til bliver ophævet, vil vi kontakte dig. Du har derefter valget mellem at få depositumet refunderet fuldt ud eller at forpligte sig til turen. Hvis du vælger at forpligte dig til rejsen, udløber vores Covid-garanti, og vores normale regler for ændring og annullering træder i kraft. Efter dette er det din egen rejse- og afbestillingsforsikring, der dækker eventuelle skader/aflysninger, der skulle forekomme før eller under rejsen. Som altid er det vigtigt at have en god rejse- og afbestillingsforsikring, og vi anbefaler at læse vilkårene nøje.

Vores rejsekonsulenter er tilgængelige med alle de oplysninger, du har brug for, og hvis du har spørgsmål, er vi kun et telefonopkald væk. I en verden, hvor ting kan ændre sig hurtigt, har pandemien vist, at det er vigtigere end nogensinde at bruge et rejsebureau, der kan give dig personlig service og information før, under og efter turen. Derudover er du beskyttet af pakkerejsleoven og rejsegarantifonden, når du bestiller hos os.

Kontakt os for hjælp til planlægningen af ​​din næste drømmerejse.

Vilkår for Covid-garantien

  • Ved bestilling af en pakkerejse betales et depositum på 10% af det samlede ordrebeløb. Dette depositum refunderes fuldt ud indtil 60 dage før afrejse, eller indtil rejsevejledningen for destinationen er gul/grøn.
  • Vi bestiller og bekræfter alt land arrangement for dig, samt reservere plads på fly*.
  • Så længe Covid-garantien er gyldig kan du annullere rejsen, uanset årsag, og få refunderet det indbetalte depositum.
  • Når rejsevejledningen for destinationen bliver ophævet af UM, vil du få valget mellem at få refunderet det indbetalte depositum, eller at beholde rejsen med vores normale rejsevilkår. Fra denne dag ophører samtidig vores Covid-garanti og din rejse- og afbestillingsforsikring træder i kraft.
  • Covid-garantien gælder kun for nye bestillinger af pakkerejser foretaget efter 01.12.2020.

* Gælder for de fleste landarrangementer og flyselskab. Vores rejsekonsulenter vil informere dig om eventuelle undtagelser

Ofte stillede spørgsmål

Hvad indkluderer Covid-garantien?
Med vores sikre og fleksible Covid-garanti kan du annullere rejsen og få tilbagebetalt hele depositummet, uanset årsag, indtil 60 dage før afrejse.
Hvad skal jeg betale ved reservationen?
Depositum på 10% af det samlede ordrebeløb skal betales ved reservation af turen.
Hvad koster Covid-garantien?
Vores Covid-garanti er helt gratis, og inkluderes automatisk i nye kvalificerende ordrer.
Er det for tidligt at booke rejser til 2021 og 2022?
Vores samarbejdspartnere forventer et stort pres på ordrer, når landene genåbner deres grænser. På flere af de mest populære destinationer vil kapaciteten være væsentligt mindre end normalt fra tidligere, og vi anbefaler derfor planlægning af ture i anden halvdel af 2021 og 2022 allerede nu.
Hvad sker der, hvis jeg bestiller en tur, men grænserne stadig er lukket ved afgang?
Vores Covid-garanti gælder, indtil Udenrigsministeriets rejsevejledning ændres til gul/grøn. Hvis det land, du skal rejse til, stadig ikke har åbnet 60 dage før afgang, modtager du depositum retur, eller vi ændrer turen gratis for dig.
Hvad sker der, hvis jeg vil afbestille rejsen?
Hvis du af en eller anden grund ikke ønsker at rejse, og Covid-garantien stadig er gyldig, refunderer vi hele depositumet, du har betalt uden spørgsmål.
Kan jeg ændre dato på bestillingen?
Vi ændrer rejsedatoer gratis for dig. Bemærk, at der kan være prisændringer på nogle produkter afhængigt af sæson og tilgængelighed. Du får besked om dette i tilfælde af en ændring.
Hvad sker der, hvis jeg eller en jeg rejser med bliver syg før afrejse?
Hvis dette sker, mens Covid-garantien stadig er gyldig, refunderer vi hele depositummet, du har betalt uden spørgsmål. Hvis dette sker, efter at Udenrigsministeriet har åbnet grænserne igen, gælder almindelige annulleringsbetingelserne.
Hvilke foranstaltninger har deres underleverandører taget i forbindelse med Covid-19?
Vi stiller strenge krav om, at vores leverandører har implementeret de nødvendige foranstaltninger for at begrænse smitte med Covid-virussen. Vi offentliggør løbende disse oplysninger under hvert enkelt produkt her på vores hjemmeside, når vi modtager disse. Hvis du har spørgsmål om nogen af ​​dem, vi ikke har haft tid til at opdatere, kan du ringe til os for mere information.
Hvor længe er Covid-garantien gyldig?
Når grænserne åbnes, og Udenrigsministeriets rejsevejledning til den destination, du skal rejse til ændres, kontakter vi dig. Du har derefter valget mellem at få en tilbagebetaling af depositum eller at forpligte sig til turen. Hvis du vælger at forpligte dig til rejsen, udløber vores Covid-garanti, og vores normale regler for ændring og annullering træder i kraft. Fra denne dag gælder din afbestillingsforsikring. Hvis du ikke ønsker at gennemføre rejsen, modtager du fuld depositum.
Gælder Covid-garantien, hvis jeg kun bestiller en flybillet?
Nej, vores garanti gælder kun, når du booker pakkerejser.

Start planlægningen af drømmerejsen